Angajatorii pot depune noul Formular 112

Potrivit ultimelor modificari legislative, incepand cu luna de raportare ianaurie 2021 (cu termen de depunere pana in 25.02.2021), angajatorii trebuie sa foloseasca o noua versiune a Formularului 112, necesar in principal la declararea taxelor salariale. Concret, in Monitorul Oficial (Partea I) nr.174/19.02.2021, a aparut Ordinul comun 203/207/188/2021 al ministerelor Finantelor, Muncii si Sanatatii.

Astfel, Formularul 112 a fost adaptat la noutatile legislative recente, iar in data de 20 februarie 2021 a aparut si PDF-ul inteligent (versiunea electronica) ce poate fi depusa deja de angajatori, termenul-limita fiind saptamana aceasta, 25 februarie 2021.

Mentionam ca in loc sa faca modificari punctuale la vechiul formular, autoritatile au optat pentru un ordin care sa inlocuiasca cu totul declaratia 112 si instructiunile sale.

 Versiunea electronica actualizata a declaratiei 112 poate fi accesata la urmatorul link:

 https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/AplicatiiDec/D112_XML_2021_0121_200221.pdf