HR & Payroll

Administrarea de personal necesita timp, costuri si angajati pregatiti. Externalizarea acestor servicii asigura realizarea activitatilor specifice de HR, conforme cu legislatia in vigoare, cu beneficiul major al economiei de costuri, dar si cu garantarea unei evidente corecte, facuta de personal calificat. Oferim servicii de administrare personal, incepand cu intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post, a diverselor adeverinte, gestionarea dosarelor de personal, inregistrarea salariatilor in Revisal, asigurarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca, asistenta in cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultanta pe diverse spete care tin de resursele umane, consultanta privind legislatia muncii.

Salarizarea necesita precizie, asigurarea confidentialitatii datelor angajatilor, capacitate rapida de procesare.

Externalizarea salarizarii este cea mai buna solutie pentru companii, deoarece ofera siguranta respectarii cerintelor legislative, prelucrarea corecta a salariilor angajatilor, intocmirea documentelor necesare, consultanta specifica, avand avantajul eliminarii costurilor cu resursa umana specializata, dar si cu aplicatiile software complicate.

Specialistii nostri, cu o experienta vasta in domeniu serviciilor de salarizare, va pot oferi suportul si asistenta necesara in activitatea de salarizare si administrare de personal. Standardele inalte de confidentialitate vis-a-vis de serviciile de salarizare oferite de catre compania noastra reprezinta totodata un plus. Prin externalizarea de servicii de salarizare si administrare personal veti evita desele erori care se fac in aplicarea prevederilor legale, preintampinand astfel urmarile neplacute ale acestora: amenzi, pierderi financiare, conflicte de munca sau procese interminabile. Un proces de salarizare rapid, usor, exact,in acord cu legislatia in vigoare, care duce la un management optimizat al resurselor umane  este o necesitate pentru businessul dumneavoastra. Noi va oferim servicii de salarizare optime, flexibile, sustinute de experti si specialisti in domeniul relatiilor de munca, servicii care se pliaza pe specificul companiei dumneavoastra.

Calcul salarial

  • Calculul statelor de plata lunare, in baza informatiilor continute de contractele individuale de munca, a pontajelor lunare, si a altor documente transmise de catre client;
  • Intocmirea urmatoarelor rapoarte lunare:

                              – Stat de plata standard sau personalizat

                              – Raport salarii pe centre de cost

                              – Sinteza contributii sociale

                              – Raport salarii nete (pentru platile on-line)

Declaratii lunare

Intocmirea si transmiterea Declaratiei lunare 112 privind contributiile salariale.

Fluturasi de salarii

Intocmirea fluturasilor lunari de salariu .

Intocmirea cererilor de recuperare a creantelor

Intocmirea si inregistrarea la Casele de Sanatate a dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate.

Plata on-line a salariilor

La cerere, plata on-line a salariilor prin intermediul aplicatiei bancare selectata de catre client sau transmiterea catre client a informatiilor privind sumele de plata pentru salarii.

Plata on-line a contributiilor salariale

La cerere, plata on-line a contributiilor salariale prin intermediul aplicatiei bancare selectata de catre client sau transmiterea catre client a informatiilor privind sumele de plata pentru contributii salariale.

Rapoarte concedii de odihna

Intocmirea rapoartelor privind concediile de odihna efectuate.

Servicii legate de intocmirea contractelor individuale de munca

Intocmirea contractelor individuale de munca si gestionarea acestora de la data inceperii activitatii pana la incetarea acesteia. Va fi utilizat formatul standard elaborat de catre Ministerul Muncii sau cel utilizat de catre client, conform politicilor sale interne si in baza informatiilor furnizate, cu respectarea cerintelor legale.

Servicii legate de intocmirea actelor de modificare a contractelor individuale de munca

Intocmirea actelor aditionale in baza modificarilor intervenite asupra clauzelor din contractele individuale de munca comunicate de catre client, cu respectarea cerintelor legale.

Intocmirea deciziilor de incetare sau suspendare a contractelor individuale de munca in baza informatiilor furnizate de catre client, cu respectarea cerintelor legale. Intocmirea notelor de lichidare. Intocmirea adeverintelor de vechime pentru perioada lucrata in cadrul companiei.

Revisal – Registrul de evidenta al salariatilor

Completarea si inregistrarea tuturor informatiilor legate de incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca in aplicatia on-line a Inspectiei Muncii, cu respectarea cerintelor legale.

Reprezentarea clientului in fata autoritatilor

Clientul este reprezentat in relatia cu autoritatile (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj) in cazul unui control initiat de catre acestea.

Alte documente

Intocmirea adeverintelor pentru certificarea activitatii salariatilor, adeverinte solicitate de catre autoritati sau banci.

Fise de post

Intocmirea fiselor de post pe baza informatiilor primite de la client.

Regulament Intern

Intocmirea Regulamentului Intern.

Contract Colectiv de munca la nivel de unitate

Intocmirea Contractului Colectiv de munca la nivel de unitate.

Cercetare disciplinara

Intocmirea documentelor necesare in cazul cercetarilor disciplinare ale salariatilor.

Obtinere documente portabile A1 si S1

Indeplinirea tuturor formalitatilor necesare obtinerii documentelor portabile A1 si S1 in cazul detasarii salariatilor in state membre UE.

Auditul de resurse umane presupune un complex de activitati de colectare de informatii prin care se verifica conformitatea activitatilor de administrare de personal.

Serviciul de Audit resurse umane se adresesaza firmelor care au ales sa nu externalizeze serviciul de administrare de personal, dar care vor sa previna eventuale amenzi din partea Inspectoratului Teritorial de Munca.

Audit dosare de personal

  • Verificarea tuturor dosarelor de personal si a corectitudinii documentelor care au legatura cu raporturile de munca;
  • Generarea unui raport cu privire la situatia constatata;
  • Propunerea unui plan de masuri pentru remedierea deficientelor.

Audit salarizare

  • Verificarea statelor de plata pe o perioada de 3 ani si a documentelor care stau la baza calculului salarial;
  • Intocmirea raportului cu privire la situatia constatata in urma verificarilor;
  • Inaintarea planului de masuri pentru remedierea deficientelor.