Pe site-ul ANAF puteti gasi informatii utile referitoare la modalitatea de revocare a dreptului de acces la serviciul on-line.
Dacă cererea se depune chiar de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line, modulul „Revocare online – formular 151” din pagina „Declarații electronice”.
Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obținut, se folosește un formular ce poate fi gasit pe site-ul ANAF.
Acesta se depune în format hârtie, semnat și ștampilat de către contribuabili, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul își are domiciliul fiscal.
Cererea va fi însoțită de următoarele documente:
– actul de autorizare a funcționării contribuabilului, în original și copie; – documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original și copie;
– împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului.
Atenție: prin formularul 151 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul on-line.