Operatia permite adaugarea unui angajator in cadrul aplicatiei. Selectarea acestei functionalitati deschide ecranul in care se vor introduce date referitoare la inregistrarea ce urmeaza a se adauga.
Adaugarea in sistem a inregistrarilor din acest ecran se poate face apasand butonul „Inregistrare angajator nou” pozitionat in bara de instrumente din partea superioara a ecranului principal in sectiunea „Registru”:
In ecran se completeaza urmatoarele informatii:
- Denumire angajator. (ATENTIE! Nu se introduc in denumire prefixele si sufixele de genul S.C., S.A., S.R.L., etc., acestea fiind completatea automat de aplicatie):
- Se selecteaza categoria angajatorului dintr-o lista predefinita de tipuri;
- Se selecteaza judetul din lista predefinita din care face parte angajatorul respectiv;
- Se selecteaza din lista predefinita localitatea de care apartine angajatorul;
- Se completeaza adresa completa a angajatorului;
- Se introduce numele reprezentantului legal al angajatorului;
- Se introduce numarul de telefon;
- Se introduce numarul de fax;
- Se introduce adresa de e-mail a angajatorului.
Dupa introducerea informatiilor se apasa butonul ”Continuare” in sectiunea din dreapta jos a ecranului.
In ecran se completeaza urmatoarele informatii:
- Se introduce codul de identificare unic (CUI) sau codul fiscal (CIF)
- Se selecteaza forma juridica a angajatorului;
- Se selecteaza forma de organizare a angajatorului;
- Se selecteaza nivelul la care se infiinteaza si se completeaza Registrul de catre angajator;
- Se selecteaza forma de proprietate a angajatorului;
- Se adauga un cod CAEN (Domeniul principal de activitate) apasand butonul „Alege” din lista care apare:
Se selecteaza codul dorit si se apasa butonul si se apasa butonul selecteaza.
Dupa intrucerea informatiilor se apasa butonul Continuare, pozitionat in sectiunea din dreapta jos a ecranului.
Pentru salvarea informatiilor introduse se apasa butonul “Salveaza”.