Servicii Resurse Umane‎

Servicii Resurse UmaneHR Bucuresti – Servicii de Salarizare –  Administrare personal 

Teaha Management Consulting ofera servicii resurse umane, de externalizare totala sau parţiala a activitatii de salarizareadministrare personal, consultanta HR, audit personal, servicii revisal adaptate necesitatilor dumneavoastra.

Suntem o firma de resurse umane din Bucuresti care va propune servicii externalizate de resurse umane, administrare de personal, salarizare si consiliere in domeniul resurselor umane, profesionale la preturi accesibile.

Departamentul de HR a luat fiinta din dorinta de a oferi servicii complete de administrare personal, salarizare, evaluare personal, consultanta in depline conditii de profesionalism, responsabilitate, seriozitate, promptitudine si confidentialitate.

Recomandare: peste 20 ani in activitatea propriu-zisa de resurse umane.

CERE OFERTA!  office@teaha.ro 021-407.49.00

Misiune si valori

Servicii de HR se bazeaza pe experienta si profesionalismul echipei in oferirea de servicii la standarde superioare. Servicii de HR doreste sa ofere solutii fiabile care sa vina in intampinarea nevoilor clientilor nostri.

Valorile noastre sunt:

  • Orientarea catre clienti
  • Profesionalism
  • Promptitudine
  • Pastrarea confidentialitatii

Beneficiile externalizarii serviciilor de resurse umane

  • Reducerea costurilor
  • Reducerea riscului de a gresi
  • Concentrarea pe dezvoltare
  • Reducerea fluctuatiei de personal
  • Garantia intocmirii tuturor documentelor in termenele legale
  • Garantia intocmirii tuturor documentelor conform cerintelor legale
  • Realizarea unei evaluari profesionale
  • Concentrarea Managerilor de Resurse Umane pe dezvoltarea afacerilor si a capitalului uman din cadrul companiei renuntand la operatiunile de rutina din managementul personalului.
  • Creste calitatea serviciilor in operatiuni de rutina, prin parteneriat cu o companie specializata.
  • Informare permanenta privind modificarile legislative.
  • Flexibilitate marita in adaugarea de noi servicii sau dezvoltare teritoriala.
  • Confidentialitate datorita transferului unei parti importante din procesele de salarizaresi administrare “in alte maini”, din afara firmei.
  • Costuri reduse.

Externalizarea serviciilor de resurse umane, presupune si transferul responsabilitatii privind aplicarea corecta a legislatiei in vigoare de la angajator catre prestatorul de servicii.

Serviciile HR oferite de Teaha Management Consulting, reprezinta solutia ideala pentru firmele care nu au un buget pentru crearea departamentului de resurse umane.

Suntem prezenti cu servicii resurse umane (HR) in Bucuresti, judetul Ilfov dar si la nivel national, de administrare personal, salarizare,consultanta si audit-uri la preturi accesibile pentru orice buget.

Pentru mai multe detalii despre serviciile de resurse umane prestate si oferte de pret, trebuie doar sa ne contactati si in cel mai scurt timp o sa primiti informatiile cerute.

ADMINISTRARE DE PERSONAL:

Intocmirea , incheierea si declararea in revisal a contractelor individuale de munca;

Intocmirea dosarului de personal, obtinerea  de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar;

Intocmirea adeverintelor de vechime pentru salariatii care nu au intocmit carnet de munca;

Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;

Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client;

Acordam suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca

Acordam suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii.

SERVICII DE SALARIZARE

Crearea si actualizarea permanenta a bazei de date prin inregistrarea  contractelor individuale de munca, a  modificarilor de stare civila si salariale, a deciziilor de incetare a activitatii, sanctionare etc.;

Intocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial;

Calculul sporurilor si adausurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus saptamanal, spor de noapte, conditii grele, premii, ajutoare, etc.;

Calculul concediilor de odihna si al concediilor medicale;

Calculul acordului global, individual sau indirect, dupa caz;

Calculul retinerilor si popririlor salariale;

Intocmirea statelor de plata ;

Intocmirea ordinelor de plata pentru taxele salariale;

Intocmirea declaratiei  unice 112 si transmiterea acesteia;

Intocmirea fiselor fiscale pentru salariatii societatii;

Intocmirea oricaror rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;

Suport legislativ in orice problema de calcul salarial.

Specialiștii noștri, cu o experiență vastă în domeniu de servicii de salarizare, vă pot oferi suportul și asistența necesară în activitatea de servicii de salarizare și administrare personal. Standardele înalte de confidențialitate vis-a-vis de servicii de salarizare oferite de către compania noastră reprezintă totodată un plus. Prin externalizarea de servicii de salarizare si administrare personal veţi evita desele erori care se fac în aplicarea prevederilor legale, preîntâmpinând astfel urmările neplăcute ale acestora: amenzi, pierderi financiare, conflicte de muncă sau procese interminabile. Un proces de salarizare rapid, usor, exact,in acord cu legislatia in vigoare, care duce la un management optimizat al resurselor umane  este o necesitate pentru businessul dumneavoastra. Oferim servicii de salarizare optime, flexibile, sustinte de specialisti in domeniul relatiilor de munca, servicii care se pliaza pe specificul companiei dumneavoastra.

Calcul salarial

  • Calculul ştatelor de plată lunare, în baza informaţiilor conţinute de contractele individuale de muncă, a pontajelor lunare, şi alte documente transmise de către client.
  • Întocmirea următoarelor rapoarte lunare:
    • Stat de plată standard
    • Raport salarii pe centre de cost
    • Sinteză contribuţii sociale
    • Raport salarii nete (pentru plăţile on-line)
    • Alte rapoarte solicitate de client

Declaraţii lunare: Întocmirea şi transmiterea Declaraţiei lunare 112 privind contribuţiile salariale.

Declaraţii anuale: Întocmirea şi transmiterea declaraţiilor anuale privind contribuţiile salariale și impozitul pe venit.

Fluturaşi de salarii: Întocmirea fluturaşilor de salariu lunari.

Întocmirea cererilor de recuperare a creanţelor: Întocmirea şi depunerea la Casa de Sănătate a dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate.

Plata on-line a salariilor: La cerere, plata on-line a salariilor prin intermediul aplicaţiei bancare selectată de către client sau transmiterea către client a informațiilor privind sumele de plată pentru salarii.

Plata on-line a contribuţiilor salariale: La cerere, plata on-line a contribuţiilor salariale prin intermediul aplicaţiei bancare selectată de către client sau transmiterea către client a informațiilor privind sumele de plată pentru contribuții salariale.

Rapoarte concedii de odihnă: Întocmirea rapoartelor privind concediile de odihnă efectuate.