Audit, Payroll & HR

Auditul de resurse umane presupune un complex de activitati de colectare de informatii prin care se verifica conformitatea activitatilor de administrare de personal. Serviciul de Audit resurse umane se adresesaza firmelor care au ales sa nu externalizeze serviciul de administrare de personal, dar care vor sa previna eventuale amenzi din partea Inspectoratului Teritorial de Munca. Suntem prezenti cu urmatoarele servicii de resurse umane (HR) in toata tara: administrare de personal, raportare revisal, salarizare, auditul activitatii de administrare de personal si consultanta resurse umane.

Administrarea de personal necesita timp, costuri si angajati pregatiti. Externalizarea acestor servicii asigura realizarea activitatilor specifice de HR, conforme cu legislatia in vigoare, cu beneficiul major al economiei de costuri, dar si cu garantarea unei evidente corecte, facuta de personal calificat.

Oferim servicii de administrare personal, incepand cu intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post, a diverselor adeverinte, gestionarea dosarelor, inregistrarea salariatilor in Revisal, asigurarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca, asistenta in cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultanta pe diverse spete care tin de resursele umane, consultanta privind legislatia muncii.

Salarizarea necesita precizie, asigurarea confidentialitatii datelor angajatilor, capacitate rapida de procesare.

Externalizarea salarizarii este cea mai buna solutie pentru companii, deoarece ofera siguranta respectarii cerintelor legislative, prelucrarea corecta a salariilor angajatilor, intocmirea documentelor necesare, consultanta specifica, avand  avantajul eliminarii costurilor cu resursa umana, specializata, dar si cu aplicatiile software complicate.

  • Intocmire dosare de angajare
  • Intocmire contracte individuale de munca
  • Inregistrare contracte individuale de munca in Revisal
  • Intocmire fise de post
  • Intocmire acte aditionale la contractele individuale de munca
  • Intocmirea documentatiei pentru incetarea/ modificarea/ suspendarea contractelor individuale de munca
  • Actualizarea dosarelor de personal: actualizarea informatiilor privind Casa de asigurari de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.
  • Intocmire decizii de incetare contracte de munca
  • Intocmire adeverinte de vechime
  • Intocmire adeverinte pentru medicul de familie, banca, etc.
  • Intocmire note de lichidare.

Audit salarizare:

  • Verificarea statelor de plată pe o perioadă de 3 ani şi a documentelor care stau la baza calculului salarial;
  • Întocmirea raportului cu privire la situaţia constatată în urma verificărilor;
  • Înaintarea planului de măsuri pentru remedierea deficienţelor.
  • Intocmire state de salarii
  • Intocmire si transmitere Revisal
  • Intocmire si transmitere declaratie 112
  • Calculul si evidenta concediilor medicale
  • Calculul si evidenta concediilor de odihna
  • Calculul impozitelor pe salarii
  • Calculul contributiilor la salarii
  • Intocmire si depunere Declaratii fiscale
  • Intocmire dosar recuperare creante aferente concediilor medicale (Dosar FNUASS)
Citeste si audit financiar
Citeste si  DeBeizz Magazin Unica revista de business romano-germana din Romania

Teaha Management Consultingaudit financiar, contabilitate, consultanta  fiscala, evaluari financiare, preturi de transfer, nerezidenti UE, Audit, Payroll &HR