Contabilitate, Firmă de contabilitate și Expert contabil

CERE OFERTA  Servicii Contabilitate Bucuresti ! office@teaha.ro 021-407.49.00

 Firma de Contabilitate

Firma de contabilitate ce ofera servicii de servicii de consultanta financiara si fiscala din Bucuresti cat si evidenta contabila primara sau expertiza contabila.

Servicii oferite de firma noastra de contabilitate:

Expert Contabil din Bucuresti

Expertul contabil este persoana care a dobandit aceasta calitate in conditiile Ordonantei nr. 65/1994 privind organizarea activitatii de expertiza contabila si contabililor autorizati si are competenta profesionala de a organiza si conduce contabilitatea, de a supraveghea gestiunea societatilor comerciale, de a intocmi situatiile financiare si de a efectua expertize contabile.

Expertiza contabilitate

Fima noastra de contabilitate efectueaza expertize contabile , in urma corora ne exprimam o opinie independenta cu privire la datele analizate.

In urma unei expertize contabile, care poate fi fie asupra unor bilanturi financiare, fie asupra unor evidente contabile, sau asupra unor raporte contabile, expertii nostrii isi exprima o opinie si interpreteaza rezultatele in urma constatarilor facute, care servesc pe viitor in fundamentarea altor decizii.

Servicii Contabilitate Firma

Serviciile financiar-contabile oferite de echipa noastra de experti contabili se ridica la cel mai inalt nivel de profesionalism si etica. 

Servicii oferite: Expert contabil

Zona deservită: Sectorul 1, 2, 3, 4, 5, 6, Bucuresti, Ilfov, Romania (prin birouri zonale)

Descriere: Oferim servicii de expert contabil. Aflați tarife și prețuri solicitând oferta pe site sau prin telefon.

Clienții vizați sunt SRL, PFA, II, IF și ONG din toate domeniile de activitate: servicii, comerț, transport, producție, construcții.

Societatea noastra va ofera o gama larga de servicii de specialitate, sub forma unor pachete flexibile, care consideram ca se adapteaza diferitelor nevoi si profile profesionale, conferind posibilitatea alegerii palnului tarifar corespunzator nevoilor de moment sau adaptabil perspectivelor de dezvolatare ale firmei dumneavoastra.

  • introducerea,  verificarea si contabilizarea intrarilor mijloacelor fixe;
  • intocmirea planului anual de amortizare si situatia mijloacelor fixe;
  • introducerea, verificarea si contabilizarea operatiunilor ce decurg din relatiile societatii cu tertii (clienti, furnizori, actionari, debitori, creditori, bugetul statului);
  • introducerea,  verificarea si contabilizarea operatiunilor de trezorerie (numerar, viramente); verificarea registrului de casa;
  • intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari;
  • intocmirea jurnalelor de TVA;
  • inchiderea conturilor de cheltuieli si venituri;
  • realizarea si completarea registrului jurnal;
  • realizarea balantei de verificare;
  • intocmirea declaratiilor fiscale ;
  • realizarea si depunerea declaratiilor fiscale in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • realizarea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;
  • realizarea si completarea registrului de evidenta fiscala;
  • completarea registrului inventar;
  • reprezentarea societatii in fata organelor de control.